Avatar billede newyork Nybegynder
26. marts 2009 - 18:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Touchpad måske vandskadet

Hej

For omkring en uge siden var jeg så klodset at vælte et glas alm postvand ned over min bærbar. Glasset stod foran den, hvor jeg så var så dum at slå til det, så det røg udover min touchpad og mit tastatur. Heldigvis skete der ikke nogen umiddelbare kortslutninger, og alle taster virker endnu, men her nogle dage efter kan jeg pludselig ikke bruge min touchpad (jeg bruger normalt ikke min touchpad, så derfor har jeg først opdaget det nu). Problemet er bare, at jeg ikke ved, om det er, det der er galt. Jeg ved bare at selvom jeg installerer driveren til den (både i xp og vista), så kan jeg ikke finde den under hardware.

Tror I skidtet er røget sig en tur?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. marts 2009 - 19:06 #1
bruger du en mus..

og hvis ja prøv at tage fra og se hvad der sker..
Avatar billede newyork Nybegynder
26. marts 2009 - 19:13 #2
Der sker ikke noget når man gør dette
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. marts 2009 - 19:18 #3
og du har genstartet din computer ? (uden mus)
Avatar billede newyork Nybegynder
26. marts 2009 - 19:26 #4
ja også det - og det virkede desværre ikke..
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. marts 2009 - 19:29 #5
så ved jeg ikke lige mere om det -andet end den måske er brændt af/kortslutning.. )o:
Avatar billede newyork Nybegynder
26. marts 2009 - 20:17 #6
helt okay, tak for svarene.. jeg søger videre
Avatar billede fluse Nybegynder
26. marts 2009 - 23:56 #7
Og nu har du checket at der ikke sidder endten en knap, eller en tastatur funktion(FN + ?) til at frakoble touchpad ikke? ;)

Fluse
Avatar billede newyork Nybegynder
27. marts 2009 - 07:59 #8
hehe.. jah, jeg har trykket på dem uden det store held. Men skidtet er nok kortsluttet, fordi normalt plejer det at virke i xp når jeg starter min computer men det gør den heller ikke mere..:(
Avatar billede newyork Nybegynder
23. oktober 2009 - 23:16 #9
Tjaa det lykkedes mig aldrig at finde ud af problemet. Derfor blev computeren bare sendt ind og 2 måneder efter var den fejlfri igen. Det havde sikkert været en kortslutning