Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
26. marts 2009 - 13:25 Der er 1 løsning

AJAX ProgressBar

Jeg har en side der jeg som udgangspunkt har en liste af en masse virksomheder. Ved eventkald skal disse synkroniseres med en række nye objekter - en proces der tager i nogle tilfælde ret lang tid. Derfor kunne jeg godt tænke mig en progressbar der kan fortælle brugeren hvor langt den har kommet.

Det eneste jeg kan finde er AJAX UpdateProgress og den er jo sådan set fin nok. Problemet er at den kun viser at synkroniseringen er i gang, ikke hvor langt i processen man er kommet.

Findes der en måde at konfigurere AJAX UpdateProgress til at fungere som jeg ønsker, eller er det en umulighed?
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
27. september 2009 - 11:37 #1
svar