Avatar billede ranni Forsker
25. marts 2009 - 21:05 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

wmp 11 Vista ???

Hej måske er jeg bare en klovn --?
Jeg har købt en HP med Vista 64,jeg søger WMP i systemet men finder ikke noget program.
Jeg søger på nettet og finder kun upgrade og prøver at køre det men min pc siger kun at det ikke er nødvendig at upgrade og det er det jo heller ikke hvis programmet ikke findes på maskinen.

Er der en der kender et link til WMP til Vista , jeg har søgt på nettet men fandt kun upgrade.

NB jeg tror selv jeg har lidt forstand på det her, men - - sandheden er en anden.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2009 - 21:23 #1
Den burde være på maskinen???
Hvad sker der, når du dobbeltklikker på en lyd/musik fil?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. marts 2009 - 21:31 #2
Hej..

Den ligger i C:\Programmer\Windows Media Player\

eller

C:\Program Files\Windows Media Player\
Avatar billede ranni Forsker
25. marts 2009 - 22:28 #3
Så ---? hvad skete der ??? Jeg gik ind i stifinder og fandt en WMP program og under den en setup fil, trykkede på den og fik en besked: et nyere  e r  instl.så du har ikke brug for denne.
Nu er WMP på programlisten og det var den ikke i de snart 9 dage, jeg har prøvet, den er dog endnu ikke under kontrolpanel.

Nu gælder min sidste linie i spørgsmålet endnu mere: jeg tror selv jeg har lidt forstand på det her, men - - sandheden er en anden.
Avatar billede MRDK Nybegynder
25. marts 2009 - 21:44 #4
Prøv at tjekke om du har den på din hardisk først, den skal ligge  her...:

C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe

Men når du leder, hvis det er en dansk version af Vista, så vil der stå....:

C:\Programmer (x86)

men det hedder stadig...

C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe

også på den danske version
Avatar billede MRDK Nybegynder
25. marts 2009 - 21:48 #5
Og ellers burde du kunne finde den på din Vista-DVD....

Og så selvfølgelig på microsoft's hjemmeside....:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1d224714-e238-4e45-8668-5166114010ca&DisplayLang=da

.
Avatar billede klaudi Ekspert
25. marts 2009 - 22:56 #6
Den skal vel heller ikke vær under kontrolpanel!

Er det denne du har hentet?
http://download.microsoft.com/download/6/F/B/6FB0C238-92F0-4828-9601-022D65FF8CC2/wmp11-windowsxp-x86-DA-DK.exe

Prøv at klikke Start, og skriv media player i søgefeltet,
den er der nok et eller andet sted :-)

mvh klaudi
Avatar billede matcho Nybegynder
25. marts 2009 - 23:18 #7
Klik start>tibehør>medieplayer så skulle den blive installeret.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2009 - 23:24 #8
Er det mig der helt misforstår det her, eller er problemet ikke løst her: http://www.eksperten.dk/spm/869603#reply_7356602 ????

Citat: Nu er WMP på programlisten
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. marts 2009 - 23:28 #9
Jeg vil nu mene punkt #2 ???
Avatar billede ranni Forsker
25. marts 2009 - 23:32 #10
Så nu skælder "direktøren" ud, jeg skal ikke sidde og bande igen den halve nat, fordi jeg ikke kan finde ud af det.
Jeg melder mig igen i morgen.
Måske finder jeg så ud af, hvad jeg har lavet og om den WMP, der er dukket op, virker efter hensigten.
Tak for nu og go ` nat.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. marts 2009 - 23:34 #11
Lets Get Ready To Rumble (o:
Avatar billede vejmand Juniormester
26. marts 2009 - 00:23 #12
Du har endnu ikke svaret på: Hvad sker der, når du dobbeltklikker på en lyd/musik fil?
Avatar billede ranni Forsker
26. marts 2009 - 08:47 #13
Hej vejmand.
Den åbnede HP Media Smart.

Hej Klaudi.
Jeg har downloaded dit link selvom der står den er til XP.

Et par kommentarer har krydset hinanden og skabt lidt forvirring.

Situationen er nu at WMP er dukket op under programmer og åbner også med indlagte playliste. Jeg prøver så i løbet af dagen om den kører.
Avatar billede ranni Forsker
26. marts 2009 - 14:25 #14
Så sku ` da s¤#"&.. Nu er mit dvd drev forsvundet og er ikke kommet ved en systemgendannelse. Den kommer med en fejlmelding 39, men det siger mig... ( igen nogen grimme ord.)
Nu kan jeg ikke prøve om WMP kører.
Jeg ved der et par tråde om problemet, så de skal lige studeres.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. marts 2009 - 15:24 #15
Avatar billede ranni Forsker
26. marts 2009 - 17:42 #16
Hej vejmand.
Jeg har lige lavet en 4 dobbelt pirouette ude på gulvet i min rullestol,DVD drevet er her igen.Jeg fandt kun et filter at slette men det virkede.

Hvad laver jeg forkert siden sådan noget sker ???

Har du et forslag. så send det som et svar. WMP var kun et lille problem i forhold til DVD tabet.
Tak til jer alle for at hjulpet eller prøvet at hjælpe mig.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. marts 2009 - 17:47 #17
det lyder jo godt (O:
Avatar billede klaudi Ekspert
26. marts 2009 - 18:05 #18
Det vel det vi er her for :-)

Hvad du laver forkert! ingen ting,
det er bare WINDOWS i en nøddeskal.

mvh klaudi
Avatar billede vejmand Juniormester
26. marts 2009 - 18:53 #19
Velbekomme, jeg tror klaudi2k8 har ret. Du har ikke nødvendigvis gjort noget galt.
Når man læser div. spørgsmål/svar herinde, kan man se at Windows kan finde på de tåbeligste ting, tilsyneladende helt uprovokeret.  :-)