Avatar billede zombien Juniormester
24. marts 2009 - 15:44 Der er 1 løsning

CSS DropDown vs Flash

Hej Eksperter...

Jeg har lidt af et problem, har lavet en css dropdown menu, med en lille smule javascript over, som ligger i mit <div id="mainnavigation"> </div>

og lige neden under har jeg en flashmovie, hvor dette fungere ganske korrekt i IE 6.0, IE 7.0, FF 2.0, Safari 3.2 og Google Chrome 1.0 men hvis jeg tester den igennem i Safari 4.0 jamen så smider den dropdown menu'en om bag flash'en i stedet for oven over den...

har både forsøgt z-index: 1; med position: relative; men intet hjælper... håber nogle af jer derude der kan hjælpe mig, for er kun i safari 4.0 den laver problemet, nogle der ved om de har skiftet standarder ud??? nu det virkede i Safari 3.2
Avatar billede zombien Juniormester
16. august 2010 - 18:00 #1
lukket