Avatar billede Stoffer122 Nybegynder
22. marts 2009 - 12:00 Der er 4 kommentarer

Pc fejl

Hej,

1.
Jeg har et problem med min computer den vil ikke starte, jeg var ved at installere et spil. Så gik den bare i krak og nu virker den ikke mere?

2.
Min skærm står bare standby, og hvis nu jeg tog min anden computer virker skærmen ?

Stoffer.
22. marts 2009 - 12:50 #1
Lidt mere info ?

Generelt - skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?

Viser/siger den NOGET som helst fra du tænder PC'en ?
22. marts 2009 - 12:52 #2
Hovsa - denne kategori er forbeholdt FEJL ved brug af www.eksperten.dk ...

Du bør (=skal) oprette ved kategorien -> http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC/
Avatar billede Stoffer122 Nybegynder
23. marts 2009 - 16:27 #3
Styresystemmet er XP
hmm den starter bare som den skal og så går den ind på det med repareation på E og C og når den er færdig så går den i krak , Men den skriver et eller andet som man ikke kan nå at se ...
okay men jeg er også ny.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2009 - 10:44 #4
Du har oprtett i korrekt kategorinu kan jeg se, det er fint :)

Du skal nu lukke her ved at lave svar og acceptere eget svar.