Avatar billede blondie_dk Nybegynder
22. marts 2009 - 07:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vista fejlmelding

Jeg sidder og opdaterer en Vista maskine for en kammerat, når den bliver startet op kommer der en boks med en fejlmelding:
SetDfltFT 75 Path/File access error.
Hvis jeg klikker ok til denne boks og vil lukke maskinen ned kommer følgende melding:
Følgende programmer kører stadig: SetDfltFT.

Hvad gør jeg?
Avatar billede blondie_dk Nybegynder
22. marts 2009 - 12:04 #2
Hmm, umiddelbart forstår jeg at det kan være virusrelateret og har derfor oprettet tråd på spywarefri.
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=55765

Silbidor: <hvordan giver jeg dig points for svar?
Avatar billede Jensen DK Novice
22. marts 2009 - 13:25 #3
Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på opret, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning