Avatar billede johnbr Seniormester
20. marts 2009 - 13:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

rod i det trådløse netværk

Hej jeg har et trådløst netværk hvor hastigheden har været 54 mbps, men nu er den begyndt at smide mig af hele tiden og lede efter forbindelse og hastigheden kravler nedad og er er oftest 11 mbps eller lavere. hvordan gør jeg noget ved det
Avatar billede hearnz Nybegynder
20. marts 2009 - 13:07 #1
Har du rykket computeren eller routeren efter det er sket?

start med at sætte din computer direkte til med et netværkskabel og se om fejlen stadig er der. Hvis den er, må fejlen ligge i routeren eller hos din internet udbyder. Hvis ikke så prøv at rykke computeren tættere på routeren og se om det hjælper. Hvis det gør skal du nok have fat i en signal forstærker.
Avatar billede johnbr Seniormester
20. marts 2009 - 13:41 #2
Hej hearnz

jeg har 2 bærbare, som kører på trådløst og den anden kører fint uden problemer og selv om jeg stiller denne ved siden at routeren, så går det ikke stærkere.
den siger også at signalstyrken er meget høj, så det må være i selve pc'eren det går galt.
Er der noget man kan resette/geninstallere??
Avatar billede hearnz Nybegynder
20. marts 2009 - 14:45 #3
du kunne jo prøve at genistellere din trådløse netværksdriver, men det ville undre mig hvis det pludseligt skulle gå galt når det har virket fint før. men prøv alligevel, kan jo være du har rodet med nogle indstillinger (bevidst eller ubevidst)..

en reinstall resetter eventuelle ændringer.
Avatar billede johnbr Seniormester
21. marts 2009 - 14:19 #4
Hej igen
Hvordan gør man lige det?
Avatar billede johnbr Seniormester
22. marts 2009 - 21:53 #5
det kører godt igen, men jeg formaterer maskinen i næste uge
Avatar billede johnbr Seniormester
04. april 2009 - 21:44 #6
nu har jeg fået formateret maskinen og den kører fint, men det trådløse netværk kører overhovedet ikke. Den smider mig af hele tiden og når den kortvarigt kører er det kun med 11Mbps hele tiden . Før var det 54.
Det er ikke netværket, som fejler noget for jeg har 2 andre bærbare som kører fint og hurtigt hele tiden.??
Den er ikke på netværket 1 min før der kommer et X igen. så trykker jeg på Reparer og så kører den kortvarigt igen
Avatar billede johnbr Seniormester
25. december 2009 - 12:00 #7
færdig