Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2009 - 19:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

vilken net harddisk er best

hej vilken net-harddisk er best jeg vil nemlig gerne kunne hente mine filer i skolen uden at jeg skal ta min usb nøgle med i skole,
vi det er muligt så skal man gerne kunne installerer programmer på.
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. marts 2009 - 15:05 #1
Mener du hosted disk som mange kalder det?

Hvis det er tror jeg ikke der hos mange er mulighed for at installere programmer for det er ikke en computer men kun lager plads.
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2009 - 16:47 #2
vis der findes et slags sted hvor man kan installer over nettet ville det værer fint
Avatar billede it-dk Nybegynder
21. marts 2009 - 17:14 #3
Det kender jeg desværre ingen steder man kan - installere software på en "hosted disk".
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2009 - 17:19 #4
okay
Avatar billede it-dk Nybegynder
22. marts 2009 - 11:04 #5
Men der findes jo nogle som tilbyder hosted disk. Er det ikke det du søger? Her kan man gemme filer og senere hente dem f.eks. via browseren.

Jeg bruger bl.a. www.intergate.dk til nogle af mine domæner og jeg har bl.a. en hosted disk hos dem. De viser det godt nok ikke på deres side da det er et nyt produkt de kommer med. Jeg tror alle eksisterende kunder har fået mulighed for en sådan.

Du kan evt kontakte dem og høre om de tilbyder det.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2009 - 07:23 #6
jo det er det men det skuller gerne være gratis
Avatar billede it-dk Nybegynder
27. marts 2009 - 07:44 #7
Kender desværre ingen gratis steder.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 07:22 #8
okay