Avatar billede Bobbo Nybegynder
18. marts 2009 - 07:33 Der er 4 kommentarer

sidefil fejl

Hejzan Herinde-
er noget nervøs over, jeg igår forsøgte at sætte sidefilen
fra drev C, over på et andet drev, for at optimere-og den
genstartede fint...- har nu opdaget efter slukning, at vista
ej starter op og jeg ikke engang kan starte op med vista-skiven
i eller overhovedet starte op i fejlsikret stand eller noget...
HVAD GØR JEG ???-
er jeg nød til at slæbe den ind til et værksted eller hvad gør jeg Please
går ud fra det sfølig er dette med sidefilen der er Grunden
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2009 - 07:54 #1
"går ud fra det sfølig er dette med sidefilen der er Grunden " Det vil jeg nu betvivle, hvad mener du med at du ikke kan boote op med Vista skiven??
Avatar billede Bobbo Nybegynder
18. marts 2009 - 08:33 #2
sætter jeg vista skiven i og tænder, sker der intet...
kun bios til bundkort kan jeg gå ind i-
får også vistas menu til valg af opstart efter fejl,
den skriver der er en fejl i software eller hardware indstilninger for nyligt-men kan jo ikke vælge noget.
det sidste jeg foretog mig, var at skifte til IE 64bits
fremfor almindelig 32 der jo også er på, men bøvled med
toolbar jeg ej ku få på 64, men kørte fint... er efter
slukning
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2009 - 09:16 #3
Hvis vi kigger på birgersted.blogspot.com så forekommer det jo ikke som om du er helt novice udi IT og så ved du antageligt også at det du omtaler vedr. pagefil kun vedr. Windows og ABSOLUT ingen indflydelse har på boot fra cd-drev.
Kan du boote med omtalte cd / dvd på andre computere
Avatar billede Bobbo Nybegynder
18. marts 2009 - 13:33 #4
knows...-har fået den lavet.i bios sku den stilles over fra hd til disc for at kunne starte med vista i- har en ven der har pc butik i vordingborg der lige hjalp- men har stadig det problem,
at den ene harddisk vil den ikke se, men godt downloade på,-og i
lagkagefeltets visning kan du ej se hvad er brugt...
har vista på 350gb disk og en 1TB sat i ekstra-er denne som PCen
ik kan se-- er sat rigtigt sammen og prøvet meget 4 mand høj-
ved ikke hvorfor,-men den virker da