Avatar billede tingholm Mester
17. marts 2009 - 15:23 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Disken er ful eller skrivebeskyttet

Hej Eksperter

Når jeg prøver at gemme ét bestemt word dokument får jeg fejlen at disken er fuld. Der er masser af plads på disken og problemet er der også selv om jeg prøver at gemme et andet sted. Jeg kan kopiere det oprindelige dokument og får samme problem når jeg prøver at gemme fra en anden pc.

Kan der være en låsning i dokumentet der forhindrer ændringer i dokumentet eller lign?

Fejlen:
http://menu-kort.dk/full.jpg
Avatar billede falster Ekspert
17. marts 2009 - 19:19 #1
Et langskud - gammelt trick.

Vælg "Gem som ..." og vælg rtf-format.
Avatar billede perhol Seniormester
17. marts 2009 - 20:25 #2
Langskud #2

Kopier alt over i et nyt dokument, inklusive formater.

Gem det nye dokument, Så burde fejlen være forsvundet.
Avatar billede tingholm Mester
17. marts 2009 - 21:50 #3
tak for det begge to. begge løsninger virker.
Nogen idé til hvorfor og hvad der går galt?

Smider i begge svar til points? så deler jeg dem op...
Avatar billede perhol Seniormester
17. marts 2009 - 22:46 #4
Ingen ide om hvorfor eller hvad der går galt.
Men har selv været ude for det, og kan intet andet plejer en kopiering af alt indhold til nyt dokument at hjælpe.
Avatar billede tingholm Mester
18. marts 2009 - 13:03 #5
kan i øvrigt oplyse at hvis man, i stedet for at åbne, vælger 'åben og reparer' så finder og retter word selv fejlen. Dette skal dog gøres i forbindelse med at man åbner dokumentet, så hvis man har en masse ændringer er den ikke optimal...
perhol og falster, smider i svar til point?
Avatar billede falster Ekspert
20. marts 2009 - 18:39 #6
God weekend :-)
Avatar billede perhol Seniormester
20. marts 2009 - 22:56 #7
Og et svar fra mig ;-)