Avatar billede eiken Nybegynder
16. marts 2009 - 23:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er det en fejl eller er jeg kuk i hovedet

Når jeg logger in står der: eiken 4.470 point (380 ude)
Jeg har 3 ubesvarede spørgsmål. Et på 200, et på 20 og et på 10.
Jeg har netop gennemgået alle indlæg jeg har været med i.
Og jeg har et ældre ubesvaret spørgsmål, som er blevet fjernet fordi det var upassende her på E.
Det var på 200 point, så det kan ikke være det !
Jeg finder ikke flere end de 3 nyligt oprettede og ubesvarede (230 point).
Hvor finder jeg de sidste 150 point som jeg har ude ???

Er der ikke længere mulighed for at se "Spørgsmål oprettet af mig"  ligesom i den gamle E`  ???
Avatar billede mall Nybegynder
16. marts 2009 - 23:30 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 23:41 #2
Klik på Min profil oppe til højre, derefter på Oprettede spørgsmål, og du kommer frem til dine spørgsmål (som mall også linker til)
Avatar billede eiken Nybegynder
27. marts 2009 - 17:54 #3
ok  og tak