Avatar billede 2393 Nybegynder
16. marts 2009 - 13:06 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Handling kunne ikke udføres standardklienten til post ikke indstalleret korekt

Hvordan retter jeg ovenstående spørgsmål Standardklienten til post er ikke indstalleret korekt ?
Avatar billede ladyhawke Novice
16. marts 2009 - 13:11 #1
Du kunne da starte med at give lidt flere detaljer... Så som hvilket operativsystem,hvad forsøger du at gøre og hvornår kommer fejlen...?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 13:17 #2
Står alt korrekt her:
Start -> Angiv programadgang og -standarder
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 13:19 #3
Avatar billede 2393 Nybegynder
16. marts 2009 - 13:23 #4
Jeg har windows XP Home Edition Version 2002 Service Pack 3 Outlook Express.
Fejlen kommer feks når jeg skal overfører en mail adresse fra internettet og jeg kan ikke sende sider fra internettet med E mail.
Jeg håber dette er oplysninger nok

Mvh. BR
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 13:28 #5
Har du prøvet mit forslag?

Ps: Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 13:29 #6
Nå, okay, jeg kan se du allerede har lukket spørgsmålet?

Hvad var løsningen så???
Avatar billede 2393 Nybegynder
16. marts 2009 - 13:32 #7
Ja jeg har prøvet din løsning det hjalp ikke desværre

BR
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 13:39 #8
Hvorfor har du så lukket spørgsmålet, og taget point tilbage?
Når spørgsmålet er lukket, kan du ikke forvente folk kigger forbi, de tror jo problemet er løst....
Avatar billede 2393 Nybegynder
16. marts 2009 - 13:59 #9
Jeg har Windows XP Home Edition Version 2002  Internet Exolore Express. Kan ikke overføre mail fra hjemmesider til E-mail. Uden der står, kan ikke udføres da standardklienten til post ikke er indstalleret korekt, jeg har prøvet at rette den som vejmand skriver, men kunne ikke finde den rigtige fil, derudover kan jeg ikke ikke sende internet sider som E-mail.

Jeg er ked af at have fået lukket spørgsmålet, jeg er ny bruger og har åbenbart gjort noget galt, sorry.
BR
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 17:33 #10
Hvad mener du med jeg har prøvet at rette den som vejmand skriver, men kunne ikke finde den rigtige fil?

Har du fulgt dette link: http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thunderbird/Links_virker_ikke

Og så vælge Outlook Express.
Avatar billede 2393 Nybegynder
16. marts 2009 - 20:12 #11
Hej alle nu er min pc i orden tak for hjælpen det var Tunderbird/Links Mozilla Danmark der hjalp mig, mange tak til

vejmand
Mvh.
BR
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 20:47 #12
Velbekomme.
Du bør nu oprette et nyt spørgsmål med titlen: Point til vejmand, og i brødteksten indsætte et link til dette spørgsmål.  :-)