Avatar billede journeyman Nybegynder
16. marts 2009 - 08:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se mine egne spørgsmål

Når jeg opretter et spørgsmål, kan jeg ikke se det på min login-side.

Jeg har prøvet i IE7 og Opera; men problemet er det samme.
Avatar billede Jensen DK Novice
16. marts 2009 - 08:48 #1
Du må da kunne klikke på dit brugernavn, og gå ned tilsidst på siden som kommer frem og så klikke på oprettede spørgsmål.
Avatar billede journeyman Nybegynder
20. april 2009 - 11:40 #2
Til Silbidor

Jeg kan godt se mine spørgsmål, når jeg gør som du beskriver.

Jeg vil blot mene, at når jeg har logget mig på Eksperten, så burde jeg kunne se mine Spørgsmål/indlæg ved at klikke på linket indlæg i velkomstboksen.

Mvh.

Journeyman
Avatar billede Jensen DK Novice
20. april 2009 - 13:57 #3
når jeg klikker på indlæg lige under brugernavn, så kan jeg se de spørgsmål, som jeg deltager i, om du skulle kunne se dem du har oprettet må du spørge administrator om, men jeg tror ikke at du kan se dine egne der.
Spørgsmål til og om eksperten er gratis, så du må selv lægge et svar og accepter det for at lukke her.
Avatar billede journeyman Nybegynder
22. april 2009 - 13:17 #4
tak for svaret...