Avatar billede pjatmail Mester
15. marts 2009 - 14:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

"opret" virker ikke

Hej
Når jeg opretter spørgsmål og vil kommentere de svar der kommer, virker det kun sjællendt og kun via F5 knappen, nogle gange kan jeg trykke 2 gange hurtigt på den for at få det til at virke, andre gange er det nødvendigt at prøve 10 - 40 gange. Så al tekst jeg skriver er jeg nu nødt til at skrive i notesbook først for ikke at skulle skrive det så mange gange.
Jeg har XP
IE 6
Flash player
Java
Hvad kan årsagen være til dette
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2009 - 14:05 #1
Her virker det åbenbart helt godt, du har to ens spørgsmål....
15. marts 2009 - 14:22 #2
Avatar billede pjatmail Mester
15. marts 2009 - 16:31 #3
Jeg prøver nu med google crome om det er bedre
Avatar billede pjatmail Mester
15. marts 2009 - 16:31 #4
det var det :o)
Karise_larry læg venligst et svar.
15. marts 2009 - 16:38 #5
Spørgsmål om Eksperten er 'gratis' - læg selv et [svar] og efterfølgende [Accepter] dig selv ...
Avatar billede pjatmail Mester
15. marts 2009 - 16:57 #6
okay. tak for hjælpen alligevel :o)