Avatar billede Mathiasmm Nybegynder
14. marts 2009 - 19:24 Der er 7 kommentarer

Login til sin hjemmeside

Hej alle sammen.

Jeg har lige lavet en hjemmeside, og har lavet en video side, kunne godt tænke mig at for lavet et login til siden. Alså både hvor man kan registrere sig vis man ikke har et login, og hvor man kan logge ind, vis man har en bruger.

FAQ: har Php Server technology, og en MySQL database, bruger også Adobe Dreamweaver CS4.

MVH
Mathiasmm

Ps: en god guide, som kan bruges, giver 200 point.
Avatar billede Mathiasmm Nybegynder
18. marts 2009 - 15:57 #2
Ikke lige hvad jeg havde brug for, men ellers tak.
Avatar billede keysersoze Guru
18. marts 2009 - 17:38 #3
så må du fortælle nærmere hvad det er du ønsker - ellers bliver det umuligt at hjælpe.
Avatar billede Mathiasmm Nybegynder
18. marts 2009 - 21:30 #4
Så vi som jeg kan se, er der ikke noget med registation..
Avatar billede Mathiasmm Nybegynder
18. marts 2009 - 21:30 #5
undskyld vis det er staver rigtigt, har lidr problemer med stavning..
Avatar billede keysersoze Guru
18. marts 2009 - 22:42 #6
Det bliver nok mere end svært at finde én samlet egentlig tutorial til det - så skal du selv stykke det sammen af flere artikler (se fx også http://www.phpartikler.dk/). Kan du undvære den store tutorial-del kan du kigge på denne; http://www.phpuniverset.dk/show_artikels.phtml?ArtikelID=23&artikel=Brugersystem.i.PHP/MySQL
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2009 - 00:39 #7
kommet videre så vi enten kan få lukket her eller komme med mere input?