Avatar billede prinsessen28 Nybegynder
14. marts 2009 - 15:58 Der er 3 kommentarer

Debugging problemer i Visual Studio 2008

Hej..

Som overskriften lyder så har jeg problemer med at debugge mine Visual studio hjemmeside-projekter i browser.

Får bare en fejl, som fortælle at der ingen forbindelse er til localhost..

Hvad skal jeg gøre??

Tak på forhånd,

Line.
Avatar billede japping Nybegynder
14. marts 2009 - 17:00 #1
Når du henter VS2008 skal du huske også at hente deres server. serveren vil så køre lokalt på din pc og gøre det muligt at teste koden lokalt på din pc.
Avatar billede prinsessen28 Nybegynder
14. marts 2009 - 17:35 #2
jamen jeg har sql server 2005 installeret på min computer..
Avatar billede prinsessen28 Nybegynder
14. marts 2009 - 19:44 #3
no one??