Avatar billede strapped Nybegynder
14. marts 2009 - 04:04 Der er 3 kommentarer

Maxtor onetouch 4 plus 500 gb

Hej, jeg har købt en Maxtor 4 plus for nogen tid siden. Nu vil den så ikke findes af nogen af mine computere længere. Driveren bliver installeret men den bliver ikke vist i oversigten. Maxblast finder heller ikke disken.

nogen forslag?
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2009 - 12:19 #1
Start forfra :-) evt. lad være med at installere Maxtors drivers og software.

Nu nævner du ikke hvilket OS, så det er svært at grave sig ned i problemet
Avatar billede strapped Nybegynder
14. marts 2009 - 13:34 #2
ja jeg køre med vista på begge computere.

jeg har forsøgt at hoppe over installationerne og forsøgt forskellige usb inputs.. men den lader ikke til at ville reagere.. den finder selv harddisken og instalere software og så sker der ikke mere??!!??

tak for kommentaren
Avatar billede drevi Nybegynder
13. maj 2009 - 02:13 #3
ja, jeg sidder med samme problem nu... overvejer om man skulle skilde den ad se om disken passer i et alm drev stik, nogen der kender til hvilken disk der sidder i?