Avatar billede Syska Mester
13. marts 2009 - 17:54 Der er 1 kommentar

Zoom/Pan med Silverlight/WPF

Hej eksperter,

Jeg er ved at rode med Silverlight og WPF.

Jeg har søgt nettet tomt for at finde frem til hvordan man laver en zoom/pan funktion ...

Jeg har en masse elementer som bliver tilføjet dynamisk ... indtil videre er det bare med random vædier så de bliver spredt udover et Canvas ... det er så meningen at man skal kunne zoom ind og pan rundt på kortet ... da det reelt set er byer på et virtuelt kort vi snakker om ... men jeg kan bare ikke finde noget.

Er der nogen der ligger ind med nogen gode links ? Jeg har kigger på www.silverlight.net men der er ikke noget ... det er alt sammen halve løsninger ... og ikke noget egentlig løsning.

Mere info i skal bruge ... just ask.

// ouT
Avatar billede montago Praktikant
23. november 2009 - 12:14 #1
Jeg har lavet præcis hvad du taler om i SL...

et MAP af billeder som med musen kan zoome, panorere og markere

Højreklik er ikke standard i SL3 og MouseScroll er også lavet på SL2 manér med Javascript-amok-kode

tanken var at lave et RTS spil... men jeg er ikke kommet længere end kortet...