Avatar billede datainform Nybegynder
13. marts 2009 - 16:38 Der er 2 kommentarer

Canon Pixma ip5000

Jeg har en Canono Pixma ip5000 printer, der volder mig nogle problemer og håber der er én der kan give et input.
Når jeg installerer printeren, er opsætningen i Sideformat: Letter og bl.a. margen: er i tommer - er der et lyst hoved der ved hvor man kan sætte parameterne, så den referer til dansk metersystem - kan det være printersoftwaren eller Styresystemet der driller?
Det skal oplyses at jeg har en HP1012 laserjet koblet op på samme PC og den skaber sig ikke.
Jeg har utallige gange afinstalleret printeren, ryddet op i Regdatabasen, genstartet, og geninstalleret - uden gevinst.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
13. marts 2009 - 18:02 #1
Jeg tror du vil have mest held i den korrekte kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Printere/

Denne kategori er til fejl på selve Eksperten.

(husk at svare på dette spørgsmål og lukke det)
Avatar billede datainform Nybegynder
13. marts 2009 - 18:28 #2
OK - jeg flytter og lukker spørgsmålet.
Tak for oplysningen!