Avatar billede dingemann Novice
11. marts 2009 - 23:49 Der er 1 løsning

En Page_Load kommer i vejen

Følgende fil hører til spørgsmålet: http://www.dnup.dk/WebApplication1.rar

Problemet er at jeg vil loade en web user controller ind dynamisk. Indholdet loades men er ikke 'brugbart'.

Når default.aspx køres loades to knapper. Den ene knap, Knap1 er placeret direkte. Den anden knap - med den brede tekst er en user controller der indeholder en knap, der så er loadet ind på Default.aspx fra Page_Load.
Når man trykker på den brede knap køres dennes event også - en msgbox.

Hvis man istedet trykker på Knap1 så loades endnu en bred knap ind: en magen-til usercontroller loades ind og placeres under den identiske brede knap. Nu skulle man så tro at eventen på de to brede knapper er ens; dog hver sin men med samme handling.
Det er den ikke! Den knap der loades ind fra default.aspx's Page_Load beholder sin event mens den der loades ind via klik fra Knap1 ingen event har.

Hvis man stepper igennem kan man se at der køres lidt mere Page_Load når den nye knap i usercontrolleren hentes ind fra tryk på Knap1 - men jeg kan umiddelbart ikke helt komme uden om denne logiske fejl.

Anyone?
Avatar billede dingemann Novice
18. april 2009 - 10:59 #1
det blev til en lang omgang kode med viewstaten blandet ind...