Avatar billede patricknie Nybegynder
10. marts 2009 - 09:19 Der er 4 kommentarer

Problem

hej jeg har et batteri til min bærbar. da jeg købte det kunne det holde 3 timer. nu kan det holde 10 min. Er der noget jeg kan gøre. og hvad har jeg gjordt forkert
Ps. batteriet er ca. 3 måneder gammelt
Avatar billede Jensen DK Novice
10. marts 2009 - 09:26 #1
Det kan være defekt, der må være garanti på, hen og få det byttet.
Avatar billede ladyhawke Novice
10. marts 2009 - 09:40 #2
bare en lille bøn: kunne du ikke have givet en mere sigende titel på spørgsmålet... Din titel passer på langt de fleste spørgsmål herinde
Avatar billede patricknie Nybegynder
10. marts 2009 - 15:17 #3
Desvære har ikke garanti, købte den på Ebay
Avatar billede Jensen DK Novice
11. marts 2009 - 07:11 #4
Er du sikker på at din lader duer? har du mulighed for at låne en anden lader, til at prøve med.Det må også være muligt at måle hvor mange vitaminer der er på batteriet når laderen siger at det er helt opladet.