Avatar billede imma Forsker
10. marts 2009 - 09:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Cover og label til en hjemmevideo

Hejsa, jeg arbejder på en SFO og har lige lavet en video fra et show vi holdte, som hedder Scenen er din. Jeg vil gerne lave et cover og en label til dvden, men jeg ved ikke helt hvordan jeg har et fint program til at få label over på dvden og jeg har dimensionerne til et cover. Men jeg mangler inspiration til hvordan jeg skal skabe noget flot. Er der nogen der kan hjælpe, ved det lyder som en mærkelig opgave, men håber på hjælp
Avatar billede glob Nybegynder
10. marts 2009 - 11:45 #1
Hej;)
du kunne jo tage et billed af alle dem der var med til showet og skrive:"Scenen er din" med nogle flotte bogstaver...;)
Avatar billede imma Forsker
10. marts 2009 - 11:56 #2
Ja det havde været en god ide. men jeg har ikke billeder af dem der er med, jeg har kun selve videoen. Og det bliver grimt når man tager print screen af en video.
Avatar billede McAsh Nybegynder
10. marts 2009 - 12:16 #3
Du kan eksportere enkelte frames ud fra Adobe Premiere..
Avatar billede McAsh Nybegynder
10. marts 2009 - 12:20 #4
Jeg lavede i øvrigt noget tidligere, hvor jeg også skulle designe en label til en dvd.. Lavede designet i PS og brugte derefter Nero Cover Designer til at sætte det hele sammen.. Det er ikke et vanvittigt avanceret program, men det virker.
Avatar billede imma Forsker
10. marts 2009 - 12:33 #5
Hmm - havde lidt håbet på et design forslag, men okay tusind tak for hjælpen so far