Avatar billede morten_hjort Nybegynder
09. marts 2009 - 11:55 Der er 2 kommentarer

Nyhedsbrevsløsning

Jeg vil gerne oprette flere mailinglister til diverse kunder, som skal kunne logge ind i systemet og lave og udsende deres nyhedsbrev til deres egen liste.
Jeg har før brugt ebrev.info som er suverænt,men med mange kunder, samt mulighed for rigtig mange tilmeldte, vil det bliver enormt dyrt at benytte sig af sådan et system.

Findes der ikke noget open-source system eller relativt billigt system, som man selv kan installere, så man bare bruger eget webhotel?
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. marts 2009 - 22:24 #1
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
09. marts 2009 - 22:47 #2
Ingen som har et produkt hvor jeg kun skal betale et engangsbeløb?

Har fundet madmimi.com som ser super fed ud, mht opsætning af nyhedsbreve...