Avatar billede sechers Nybegynder
08. marts 2009 - 19:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

trådløst netværk

Jeg har installeret trådløst netværk på min datters bærbare, men forbindelsen logger af af sig selv, og hver gang jeg lukker/genstarter comp. skal den oprettes manuelt. Kan jeg få en god ide?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
08. marts 2009 - 19:59 #1
du skal ind i netværks forbindelser, og H-klik på din trådløse forbindelse, og vælge egensaber, og derinde kan du sætte forbindelsen til " automatisk ". og så skulle den selv logge på når den ser forbindelsen.
Avatar billede sechers Nybegynder
08. marts 2009 - 20:13 #2
Denne mulighed er der slet ikke, kan der være andre måder at finde det på?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
08. marts 2009 - 20:23 #3
hmm, jeg har været ude for at menuen ikke var der. så instalerede jeg min netkorts driver og så kom den
Avatar billede sechers Nybegynder
09. marts 2009 - 19:26 #4
Hej.
Nu har jeg installeret drivere igen, valgmuligheden kom stadig ikke, men problemet er løst. Det virker i alt fald nu. Tak for hjælpen.