Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2009 - 19:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ASP & MSSQL, datetime-felt opdatering!

Hej

Jeg benytter mig af en MSSQL database til min ASP kode. Men når jeg prøver at indsætte en dato vha asp koden date(), i min mssql database, så ryger følgende dato ind i feltet:

Men den korrekte dato er jo 08-03-2009, hvorfor gør den dette?

Jeg bruger følgende kode til at opdatere tabelrækken:

sql = "update " & newsTable & " set headline = '" & headline & "' , content = '" & content & "' , show = '" & show & "' , datetime = " & date() & " where id = " & id
conn.execute(sql)

p.s: Jeg kan sagtens ændre datoen i databasen, manuelt. Men det virker bare ikke med koden!
Avatar billede arne_v Ekspert
08. marts 2009 - 19:35 #1
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2009 - 20:07 #2
lukker lige her :)