Avatar billede 36H Nybegynder
08. marts 2009 - 14:50 Der er 3 kommentarer

markør

jeg oplever at min markør pludsselig går fast og kan ikke flyttes,hvordan får jeg den igang så jeg ikke mister mit arbejde ved at genstarte som også klare problemmet.
Avatar billede martin_moth Mester
09. marts 2009 - 12:10 #1
Du kan altid ved tastaturgenveje få gemt dit arbejde. Du kan faktisk næsten altid arbejde helt uden mus.

Typisk skifter du fokus til det aktuelle program (Alt+TAB), og får fat i File menuer (Alt+F), og med pilene vælger du gem.

Muligvis også andre genveje du kan/skal bruge. Typisk gemmes f.eks. direkte med Ctrl+S.

Skal batterierne i din mus skiftes? Eller musedriver opdateres? Har du prøvet at skifte mus og se om det hjælper? Eller USB-port, hvis det er en USB-mus?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. marts 2009 - 21:36 #2
Mon ikke det er PC der fryser, og ikke bare markøren?

Næste gang den "går fast", så tryk på start tasten. Kommer startmenuen frem er det musen, men sker der intet er det din pc der fryser.
Avatar billede martin_moth Mester
12. marts 2009 - 11:48 #3
virker det nu?