Avatar billede evag Nybegynder
08. marts 2009 - 11:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Trendnet TEW-450APV

Jeg har lige købt ovennævnte Accesspoint. I manualen står der, at man for at sætte AP'et op, skal sætte et netkabel fra AP ind i computeren, derefter i browseren skrive http://192.168.10.100, hvorefter der skulle komme et billede op, hvor man kan konfigurere AP'et vedr. sikkerhed osv.
Når jeg gør det, får jeg bare at vide at netstedet ikke kan findes. Er der noget jeg har misforstået helt. Hvordan kommer jeg i kontakt med AP'et
Avatar billede Slawomir Seniormester
08. marts 2009 - 12:08 #1
har du snakket med din internetudbyder om at få en ny ip? det løste mit problem ;)
Avatar billede evag Nybegynder
08. marts 2009 - 13:00 #2
Jeg er noget i vildrede med det svar. Er det ikke AP'et jeg skal i forbindelse med? Jeg er jo ikke på internettet, når jeg skal konfigurere AP'et. Der er kun netkabel fra PC til AP. Jeg skal åbenbart have tingene skåret ud i pap, så please....
Avatar billede evag Nybegynder
08. marts 2009 - 13:08 #3
Når jeg skriver ovennævnte IP-adresse i IE, kommer følgende:

Internet Explorer kan ikke vise websiden.

  Mest sandsynlige årsager:
Du har ikke forbindelse til internettet.
Webstedet har tekniske problemer.
Der er muligvis en slåfejl i adressen

Iflg. manualen til AP burde der komme et konfigurationsbillede op.
Avatar billede riversen Nybegynder
09. marts 2009 - 18:00 #4
du skal give din pc en ip der hedder 192.168.10.x og subnetmaske 255.255.255.0 før det virker. X må ikke være 1.
Avatar billede evag Nybegynder
12. marts 2009 - 17:10 #5
Tak for det, Riversen. Jeg fik det til at virke :-)
Send lige et svar, så du kan få nogle points.
Avatar billede riversen Nybegynder
12. marts 2009 - 17:46 #6
Velbekom. Behold dem bare.
Avatar billede evag Nybegynder
12. marts 2009 - 22:44 #7
Så får du 100 tak i stedet