Avatar billede lars_computerworld Seniormester
08. marts 2009 - 11:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Eksperten i Rabatten

Ved ikke hvor mange som ser Rabatten på DR1, men de var så venlige at omtale Eksperten.dk:

http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2009/uds_9/20090305102002.htm

...det gav lige 20% ekstra besøgende den dag. Og en del flere sider blev vist. Og det forklarer vist de mange spørgsmål torsdag og fredag med "Min computer..."
Avatar billede Slawomir Seniormester
08. marts 2009 - 12:19 #1
DR1 ?? er det en ny kanal?? LOL

tja alt omdømme er vel godt i sidste :)
Avatar billede arne_v Ekspert
08. marts 2009 - 16:03 #2
Eksperten har vel også fået ekstra trafik efter at PCW har henvist til den ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2009 - 21:09 #3
Har PCW ikke altid gjort det?
Avatar billede arne_v Ekspert
08. marts 2009 - 21:30 #4
Jeg mener at de efter V5 introduktion har haft nogle "Har du knas med din PC så kig forbi E" artikler.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
09. marts 2009 - 11:36 #5
Ja, det kommer lidt trafik fra PCW, men ikke så meget endda. Men der har været en del trafik via epn.dk, da vi sende lidt historier den vej. Det er en ting vi generelt arbejder på at - at få lidt mere omtale af dette glimrende sted.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
19. maj 2009 - 12:34 #6
lukkes