Avatar billede horus Nybegynder
08. marts 2009 - 10:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Levetid på connections

Hejsa,

Håber dette er den rette kategori til at få svar på et par spørgsmål vedr. connections.

Vi opretter vores connection object i en include fil og placerer det i en public variabel.

Bliver denne connection "arvet" af efterfølgende sider, eller er variablen kun public på den side hvor den er oprettet/defineret?

Hvis man opretter en connection med samme navn og med samme connection string flere gange på samme side - bliver der så rent faktisk oprettet flere connections eller bliver der oprettet en ny hver gang - og hvad sker der med den gamle connection, hvis det er tilfældet?

Håber ovenstående var til at hitte hoved og hale I, og at der er nogle gode svar derude :-)

Mvh.

Daniél
Avatar billede hkb-x Nybegynder
08. marts 2009 - 20:00 #1
jeg vil mene du er i det forkerte forum men det kommer an på hvad du taler om her. for mig lyder det som om du omtaler den service der tilgår databasen og så skal du finde en anden placering.
Avatar billede horus Nybegynder
08. maj 2009 - 09:29 #2
lukker