Avatar billede rigolet Novice
07. marts 2009 - 23:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

MS Explorer

Jeg har ingen problemer med at sende og modtage e-mail, men det er umuligt for mig at komme på Nettet f.eks. at starte Explorer alternativt Firefox. Startsiden dukker ganske enkelt ikke op. Jeg håber, der er én, der lige har den rigtige forklaring på problemet.
Avatar billede justrace Novice
07. marts 2009 - 23:13 #1
Der kunne være din startside ikke virker?
07. marts 2009 - 23:40 #2
*SUK*

Skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ..., ... ?

Microsoft Internet Explorer ? Version ? Opdateret ?

Sikkerhedsprogram(mer) ?
Avatar billede justrace Novice
07. marts 2009 - 23:41 #3
Det kan vi godt. :)

XP IE6. :)
08. marts 2009 - 10:56 #4
"... Startsiden dukker ganske enkelt ikke op..." - hvilken "startside" ?

Er det kun én bestemt eller ALLE ?
Og hvad siger/skriver den ?

IE6 ??? Du er vist _meget_ bagud mht M$ Opdateringer ?
Avatar billede rigolet Novice
10. marts 2009 - 00:05 #5
Nej, jeg sørger nu altid for opdateringer, men her er tale om en hjembragt bærbar fra USA, og det er den der er problemet. Jeg kan ganske enkelt ikke få en startside frem.

Jeg har tænkt på om jeg kan lægge Firefox ind og håbe på, at den virker den vej rundt.

Jeg har også være inde i kontrolpanelet og set på "Angive programindgang og stardarder, men det findes altå ikke på denne amerikanermodel.
Avatar billede justrace Novice
10. marts 2009 - 06:11 #6
Kunne du tænke dig at svare på de spørgsmål der er blevet stillet?
12. marts 2009 - 19:26 #7
<rigolet>: Vender du tilbage ?
Avatar billede rigolet Novice
14. marts 2009 - 09:36 #8
Undskyld, men jeg har out of service i nogle dage.

Når man klikker på Internet ikonet på skrivebordet sker der ganske enkelt ingenting. Det er det, jeg mener med startsiden. Klikkes der derimod på e-mail ikonet, er der intet problem. Man kan altså skrive/sende/modtage mail, men ikke kommet på Nettet via Explorer.

Jeg har oplevet meget i min computertid, jeg har også næsten 20 års jubilæum på Nettet, men dette problem, har jeg aldrig oplevet. Det kan jo ikke være den trådløse forbindelse, der er noget galt med, når jeg kan bruge mail.
14. marts 2009 - 13:58 #9
(Du mener nok DOBBELTKLIK ? Eller [ENTER] på "Internet ikonet på skrivebordet" ... ?)

Kør WindowsUpdate - findes et sted i [Start]-menuen...
http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da
Avatar billede rigolet Novice
14. marts 2009 - 14:04 #10
Giv mig et svar og du få point.

Det var lige det link jeg manglede, men som jeg ingen mulighed havde for at hente på den (dumme) PC
14. marts 2009 - 14:10 #11
Ikke helt forstået ?

IE6 ??? Du er vist _meget_ bagud mht M$ Opdateringer ?

derfor -> http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da og install alle opdateringer !!!
Avatar billede rigolet Novice
21. marts 2009 - 10:56 #12
Hej
Tak for alle kommentarerne.
Desværre lykkedes det mig ikke at klare skærene.
PC´en måtte en tur til forhandleren. Den er nu ok igen, men det blev lidt dyrt.
Nu mangler kun pointtildelingen.
21. marts 2009 - 12:18 #13
... eftercheck under alle omstændigheder WindowsUpdate 110% ...

http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da