Avatar billede ClausSkovbo Nybegynder
07. marts 2009 - 22:42 Der er 2 kommentarer

Gemme dokument på 2 drev

Hvordan indstiller jeg word til at gemme samme dokument på 2 drev. Her tænker jeg på c drevet og et drev på serveren i kælderen.
Avatar billede justrace Novice
07. marts 2009 - 23:16 #1
Det kan du ikke.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
09. marts 2009 - 23:58 #2
Der er ikke nogen indbygget funktion i Word, som kan klare det, men du kan bruge en makro. Du finder en sådan makro via dette link:
http://www.gmayor.com/automatically_backup.htm

Se under overskriften "Save to two locations"

I artiklen finder du også anvisning på, hvordan du kan knytte makroen til en knap i en værktøjslinje eller - hvis du har Word 2007 - føjer den til værktøjslinjen Hurtig adgang (hedder Quick Access Toolbar / QAT i engelsk version).