Avatar billede benjaboy Nybegynder
07. marts 2009 - 16:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Designer søges til PHP FUSION

Hejsa.

Jeg søger en der er god til og designe og som kender til CMS systemet PHP FUSION.

Hvis du skulle være noget for dig så kontakt mig enden her.
Eller på min mail benja@mlz.dk

Mvh Benjamin
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2009 - 14:39 #1
Jeg kender en del til PHP fusion, og hjælper ofte andre med en side. Men hvad er det konkret du ønsker??
Avatar billede benjaboy Nybegynder
23. marts 2009 - 16:48 #2
Hej.
Jeg søger en der kan lave et lidt anderledes design. Ikke bare et af de normale design med banner og en menu i hver side.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2009 - 18:24 #3
Du kan jo tage et kig på nogle af de sider jeg har lavet. Ikke alle er i PHP Fusion, men alt kan laves i så det passer.

www.bunti-web.dk

www.morrismascot.dk

www.chavil.dk

www.ejdesign.dk

www.caftur.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2009 - 18:28 #4
PS. Tager ikke betalt for PHP Fusion sider, men hjælper gerne. De andre koster lidt.
Avatar billede benjaboy Nybegynder
23. marts 2009 - 18:30 #5
Er helt vild med www.bunti-web.dk
Kan du lave den i nogle andre faver end lyserrød? :)

PS. Tager ikke betalt for PHP Fusion sider, men hjælper gerne. De andre koster lidt.

Respekt til dig.! Sådan skal det nemlig være :)
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2009 - 18:58 #6
Det er jo ikke mig der laver dem fra bunde, jeg modder bare i dem. Men modder gerne et for dig, hvis du lige sender en mail med oplysninger om farver og evt andre ønsker.

mail: bunti@pc.dk

Hilsen Ellen
Avatar billede benjaboy Nybegynder
23. marts 2009 - 19:10 #7
Har prøvet og sende en mail til dig. Men den siger din mail ikke findes?

Her er hvad der stod i mailen:

Hejsa.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig et tame som denne: www.bunti-web.dk.
Bare hvis du kunne skrifte det lyserøde lock ud med en rigtigt flot mørke blå. Måske #000044 eller tæt på.

Mvh Benjamin
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2009 - 19:25 #8
Ej det kan jeg da godt forstå...undskyld, det er design@pc.dk
Avatar billede benjaboy Nybegynder
26. juni 2009 - 13:48 #9
Lukker den.
Har ikke brug for det.