Avatar billede MogensB Nybegynder
06. marts 2009 - 10:26 Der er 4 kommentarer

Linieafstand

Hej - har windows XP Home og vil gerne have 1½ linie som default, men jeg får altid 1 linie som linieafstand. Hvem véd, hvordan man får 1½ linie som fast åbning?
Hilsen
MogensB
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. marts 2009 - 10:32 #1
du skal bare ændre skabelonen, den hedder enten standart eller normal
Avatar billede vejmand Juniormester
06. marts 2009 - 10:49 #2
Åbn Word
Vælg menuen Formater
Vælg punktet Typografier og formater
I menuen til højre: Kør musen henover Normal, tryk på pilen og vælg rediger.
I det nye pop-up vindue:Tryk på Formater og vælg Afsnit
Sæt linieafstanden til "Halvanden"
Tryk OK (vinduet lukkes)
Kryds af i feltet Føj til skabelon
Tryk OK (vinduet lukkes)
Avatar billede MogensB Nybegynder
10. marts 2009 - 14:21 #3
Slawomir og vejmand -
Tak for anvisningen, nu virker det.
Tak
MogensB
Avatar billede vejmand Juniormester
10. marts 2009 - 15:03 #4
Velbekomme, husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for det/de svar du kunne bruge, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.