Avatar billede navnalleredebrugt Nybegynder
06. marts 2009 - 10:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printproblemer med Vista Home Premium.

Har for få dage siden købt ny PC (Acer Aspire) med Vista Home Premium. - Probleme: Flere udskrifter printes med meget lille skrift, bl.a. bankudskrifter. Der er ikke problemer med 2 andre PC'er, som kører med MS XP. Printeren er en HP 2575. Er der mulighed for at afhjælpe problemet, som jeg tror stammer fra Vista?
På forhånd tak for hjælpen.
OleS.
Avatar billede TomJensenDanmark Nybegynder
06. marts 2009 - 13:10 #1
Hej
Jeg vil bare sige du er ikke alene!!
Har samme problem med HP printer 6300 og HP bærbar med Vista og har hørt flere med samme problem.
HP support kunne heller ikke hjælpe, så nu er kabel eneste mulighed, har selv 3 andre pc med XP fungerer fint.
Tom
Avatar billede navnalleredebrugt Nybegynder
06. marts 2009 - 13:19 #2
Hej Tom.
Tak for svaret; rart ikke at være alene (!) med problemet. --"kabel eneste mulighed" skriver du, men jeg benytter allerede kabel (USB). - Venlig hilsen  OleS
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. marts 2009 - 13:43 #3
en jeg kender havde samme problem, løsning var at opdater driveren :)
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. marts 2009 - 16:12 #4
takker