Avatar billede sock Nybegynder
06. marts 2009 - 09:15 Der er 3 kommentarer

Nero 8

Efter redigering af videofilm har jeg problem med at brænde en disk, som jeg kan afspille på DVD-afspilleren - Jeg kan afspille disken på computeren.
Avatar billede Jensen DK Novice
06. marts 2009 - 14:48 #1
Du skal ind i kopir og brænd så skal du vælge brænd videodisk.
Avatar billede bentetheil Nybegynder
08. marts 2009 - 10:53 #2
Jeg redigerer i Pinnacle 12. gemmer som avi fil Har skrevet følgende op =
1. Nero start smart.Husk at den står på DVD.
2. lav video
3. ad video filer
4. hent
5. menu - prik i custom
6. brænd på normal
Du skal også være opmærksom på at det skal være en afspiller der kan aflæse den DVD du har brændt på.
Om det er en plus eller minus DVD/Cd
Avatar billede justrace Novice
08. marts 2009 - 12:20 #3
Hvad med "Luk Session"?

Det ku' være løsningen da du kan afspille på PC'en. :)