Avatar billede rocknrool Nybegynder
05. marts 2009 - 23:48 Der er 4 kommentarer

lorte vista

Er der nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med et af verdens største firmaer og kan få svar på hvorfor et ellers udemærket program som adope photoshop elements 6.  ikke kan køre med deres lortesystem som man får med når man køber en ny HP computer.deres lorte system VISTA????????
de må da have verdensrekord i at give folk frustationer... jeg har...
Avatar billede stagedk Nybegynder
06. marts 2009 - 00:21 #1
Adobe Phoshop Elements er ikke kompatibelt med windows vista, du kan evt installere windows xp på den.
Avatar billede rocknrool Nybegynder
06. marts 2009 - 00:35 #2
har ellers hørt fra andre at de kan køre det sammen med vista.jeg kan bare ikke.
Avatar billede swiatecki Novice
06. marts 2009 - 00:40 #3
Prøv lige at høre hvad det er du siger.

Du brokker dig(med et ret grimt sprog) over at et moderne operativ system ikke kan køre et 9 år gammelt program udviklet af en 3. parts udvikler. Det svarer lidt til at brokke sig over der ikke er telefon-stik i en mobil telefon.

Microsoft må følge med tiden og udvikle på windows. Muligvis er vista ikke det bedste de har præsteret, men det er dog en udvikling. En af grundene til at vista har skabt så mange problemer er at der bla. er fornyet driver-model og meget andet.
Avatar billede Jensen DK Novice
06. marts 2009 - 08:30 #4