Avatar billede henchr Nybegynder
05. marts 2009 - 22:31 Der er 3 kommentarer

Installation digital signatur

Jeg har forsøgt at forny den digitale signatur uden at det lykkedes. Har så efterfølgende bestilt en ny som det heller ikke lykkedes at få installeret. Får følgende besked:'

Installation af software til Digital Signatur
Du benytter en ældre signaturtype som ikke er kompatibel med din java version.
Denne situation kan desværre ikke håndteres automatisk og du bedes derfor kontakte vores servicedesk på 80307050.

Du er nu klar til at installere det program, der skal opbevare de data, der hører til din digitale signatur.

Vær opmærksom på, at der kan gå nogle sekunder, inden popup-vinduet kommer frem.

Klik herefter på Installér eller Ja/Yes i popup-vinduet.

Dette program må kun bruges med Digital Signatur fra DanID.

Installationen er afsluttet.

Det er en win XP sp3, IE 7, java 1.6. Har forsøgt på flere computere med samme resultat.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2009 - 23:23 #1
Har du denne opdatering det er den sidste ellers hent og install
http://java.com/en/download/index.jsp
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2009 - 23:26 #2
Avatar billede henchr Nybegynder
06. marts 2009 - 10:48 #3
Desværre hjalp det ikke at installere den seneste version (12) af java.
Samme svar kommer ved installation af digital signatur.