Avatar billede spaulsen Nybegynder
05. marts 2009 - 20:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Email til sms

Jeg tænker på at købe et ip kamera til min synology server. Ip kameraet sender en email når der er bevægelse og begynder at optage. Er det muligt at få sendt denne email videre til ens mobiltelefon så man ved der er indbrud?
Jeg er kun interesseret i at få sendt denne email til min mobil, ikke alle andre emails jeg modtager.

Mvh Søren.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2009 - 13:25 #1
Hvis du bruger outlook kan den mail du modtager, sendes videre til følgende service: http://www.smstech.dk/sms2.html?gclid=CJ6qyK6kjpkCFYR_3god4kR9Zg
Og så modtager du en SMS
Det er gratis at oprette sig og du får 50 gratis smser.
Hvis du højreklikker på en mail du har fået fra kameraet og vælger "Opret regler" kan du fortælle outlook at disse mails skal vidersendes til ovestående service (SMSTech)

Men du får jo også en emailadresse hos smsTech så du kunne jo helt enkelt bede dit kamera om at sende mailen direkte til smsTech adressen.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2009 - 13:26 #2
Hmm! nu ser jeg at det kun er for virksomheder?
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2009 - 13:28 #3
brug dem her i stedet: http://www.mailsms.dk/index2.php
Der er 10 gratis sms
Avatar billede spaulsen Nybegynder
06. marts 2009 - 15:26 #4
Ja men det betyder vel at jeg først får mailen sendt viderer når jeg selv har hentet mailen via outlook og sendt den viderer til sms?
Idéen var jo at jeg ikke skulle tænde min pc men at mailen automatisk blev sendt viderer til til min mobil. Men det er måske ikke muligt?
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2009 - 17:08 #5
Ja men det sker med det samme, men send e-mailen direkte til den sms service og spring outlook over, med mindre du vil have en kopi på din outlook