Avatar billede rasmusrefer Nybegynder
05. marts 2009 - 09:06 Der er 2 kommentarer

Google adsense problemer - -kan vi være blevet blokeret af Google??

-kan vi være blevet blokeret af Google??

Et hurtigt spørgsmål, hvis der er nogle der er eksperter i Google adsense..Eller har adgang til et Google adsense værktøj der kan finde fejl i opsætning etc. vil det være super!. Vi er en international business søgemaskine http://www.masterseek.com der har implementeret google adsense programmet på vores site men pludselig i sidste fredags vises annoncerne ikke mere? - kan vi være blevet blokeret af Google? og hvor kan man evt. tjekke det- jeg håber nogle kan hjælpe med nogle gode råd.
Rasmus Refer, Masterseek mobil 20300606

Google adsense partner ID: pub-6344649471097982
Avatar billede ladyhawke Novice
05. marts 2009 - 09:29 #1
Hvor hurtigt er jeres site? Jeg har hørt at hvis sider i et stykke tid, har længere svartid (for google) end 3 sekunder, så blokeres fra Googles side (ved ikke om det er sådan noget der sker for jer, men det er da et bud)
Avatar billede rasmusrefer Nybegynder
05. marts 2009 - 09:58 #2
Vores site er rimeligt hurtigt, og annoncerne vises også på vores andre site som. eks. http://www.masterseek.dk, der kører på samme server, så det er kun masterseek.com der ikke vises annoncer på pt. af en eller anden grund?