Avatar billede ngr Praktikant
04. marts 2009 - 12:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Får en ramme i Word 2003 - Vista

Når jeg opretter et nyt dokument, kommer der en "skraveret" ramme omkring den tekst, jeg skriver, og hvis jeg skriver mere end een side i "vis udskrift" stopper teksten ved slutningen af den første side.
Hvis jeg henter et af mine gamle dokumenter ind, sker det ikke.
Hvis jeg forsøger at anbringe "billede fra fil" i en mail (hvor der også kommer en ramme omkring teksten), kommer det kun som en lillebitte firkant.
Det startede muligvis engang, hvor jeg puslede lidt med at bruge "disposition" tekst.
04. marts 2009 - 13:39 #1
Det lyder som om du har fået indsat en tekstboks i skabelonen normal.dot

Hvis du er fortrolig med at redigere skabeloner, skal du åbne denne og slette indholdet, hvorefter skabelonen gemmes igen.

Alternativt kan du slette filen normal.dot. Næste gang du starter Word oprettes automatisk en ny standardskabelon.
Avatar billede ngr Praktikant
04. marts 2009 - 17:20 #2
Men hvor finder jeg den? Den dukker ikke op ved en søgning,
06. marts 2009 - 07:39 #3
Det kommer an på hvilken Windows-version og Office-version, du anvender.

Men slå visning af skjulte filer og mapper til, før du søger. Så burde den dukke op uanset placering.
Avatar billede ngr Praktikant
06. marts 2009 - 08:59 #4
Jeg bruger - desværre - Vista og Office 2003
Har slået visning til, men den kommer ikke, selv om den søger i lang tid. Ved du nogenlunde, hvor den skal ligge?
Avatar billede jkrons Professor
06. marts 2009 - 11:37 #5
Normal.dot ligger normalt i

c:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\Skabeloner

"Administrator" kan i stedet være brugernavn, for den, der har installeret MS Office, hvis det ikke var Administrator.
Avatar billede ngr Praktikant
06. marts 2009 - 12:20 #6
Sådan en streng har jeg ikke .....
Avatar billede jkrons Professor
06. marts 2009 - 13:50 #7
Har du slet ikke en mappe, der hedder Skabeloner et sted?
Avatar billede jkrons Professor
06. marts 2009 - 13:50 #8
Elelr evt. Templates?
Avatar billede ngr Praktikant
07. marts 2009 - 21:24 #9
undskyld - jeg har "skabeloner", men så fortæller det forbandede Vista, at det ikke er "tilgængeligt" - ingen adgang - som administrator !!
Avatar billede ngr Praktikant
16. maj 2010 - 01:33 #10
n