Avatar billede kongknabe Nybegynder
03. marts 2009 - 16:25 Der er 3 kommentarer

TOYREX - vind en Nintendo Wii.

Hej.

Arbejder for tiden på at lancere et nyt dansk website og som første skridt har vi lavet en midlertidig side hvor vi har sat en konkurrence op og tilføjet et par flash spil.

Kommentarer i alle retninger er meget velkomne :)

www.toyrex.dk
Avatar billede letitbeknown_dk Nybegynder
03. marts 2009 - 17:00 #1
Hey Kongknabe !

Nice lille site! Er ret vild med Rex illustrationen - er det fra iStock eller en specialtegnet illustration?
Kan rigtig godt lide stilen på sitet - gode hyggelige flashspil!

Kan umildbart komme på 3 ting:

På trods, af at sitet ikke har flere sider, savner jeg hurtigt en menu - det er vel noget etisk i mig :P

Ellers burde der være noget luft under footeren ligesom over headeren.

Knappen som bruges til, at sende et tip til en ven efter man har tilmeldt sig, har brug for lidt spacing ned til den gul sektion. (bruger chrome, så ved ikke om det er chrome som ikke overholde en form for en standart mht spacing eller om du ikke har tænkt over det)

Men ellers top notch!

/Bendsen
Avatar billede kongknabe Nybegynder
03. marts 2009 - 17:30 #2
Hej Bendsen.

Tusind tak for din positive og konstruktive feedback!

Rex samt logo har vi fået lavet af en af mine venner (www.tobiasmik.dk) -og vi er også selv super glade for det :)

Mht. menu var jeg selv lidt i tvivl men valgte at undlade den da der netop kun reelt er en side... Men er stadig lidt i tvivl om hvad jeg selv synes. Og mht. luft under footeren har du da helt ret.. Det vil jeg rette straks :)

Google Chrome har jeg ikke lige testet i da jeg er Macbruger og der desværre ikke findes en version til Mac endnu - Men vil lige prøve at installere den under min Windows partition og tjekke.

Igen, mange tak!

/Rasmus L. Knabe
Avatar billede kongknabe Nybegynder
04. marts 2009 - 17:58 #3
Så er designet opdateret en smule :)