Avatar billede hannele Novice
02. marts 2009 - 16:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

opret

Når jeg trykker på opret efter at have skrevet en kommentar, virker det ikke hver gang. Men sletter bare det hele. Hvad er der galt. Det lykkes gerne i 2. eller 3. forsøg. Heller ikke denne gang lykkedes det dette er 3 forsøg.
02. marts 2009 - 19:23 #1
... det beskrevne oplever jeg præcist også - men KUN med IE6 under XP !!!

Derfor copy jeg hele teksten på "Clipboard" først - derefter [Opret] -> der sker ikke noget som helst -> [Opret] -> der sker ikke noget som helst -> [Opret] -> der sker ikke noget som helst ... Har også prøvet at vente flere minutter imellem...

Taster [F5] for OPDATÈR. Nogle gange er der oprettet samme kommentar 2-3 gange med få sekunders mellemrum. Eller så er det forfra igen igen igen igen ...

Gentager: Der er kun oplevet under IE6 (XP) og iøvrigt opdateret...
Avatar billede justrace Novice
02. marts 2009 - 21:13 #2
Jeg har oplevet det med IE7 og Vista 64, men kun få gange, og i startfasen med den ny eksperten.
Avatar billede hannele Novice
02. marts 2009 - 22:05 #3
jeg bruger også IE6 og XP, jeg kopierer også hele teksten. så jeg ikke behøver skrive den igen. men der må da være en lettere måde at gøre dette på.
02. marts 2009 - 22:21 #4
... det er nok en "feature" (Read: BUG) i systemet ? ...
Avatar billede hannele Novice
02. marts 2009 - 22:49 #5
Hvad betyder det.
02. marts 2009 - 22:56 #6
... La' os se/læse om der er 'nogen' fra Eksperten Teamet som kommentere dette problem/detalje ?
Avatar billede hannele Novice
09. marts 2009 - 14:17 #7
Jeg prøver igen, jeg har opdateret fra ie6 til ie7.
Avatar billede hannele Novice
09. marts 2009 - 14:19 #8
Så var der ingen problemer.
Avatar billede hannele Novice
10. marts 2009 - 10:48 #9
Lukker dette spørgsmål.