Avatar billede arnebalsby Nybegynder
01. marts 2009 - 18:45 Der er 1 løsning

Hvordan mapper jeg alle request til en mappe ned i samme asp.net side.

Hej.

Hvordan laver jeg opsætning i IIS 6-7 og ASP.NET således at alle request til en mappe. altså f.eks så request på alle nedenstående stier bliver videresendt til samme httpHandler .

www.mysite.dk/mappings/tut/hej
www.mysite.dk/mappings/egon.jpg
www.mysite.dk/mappings/234324/23432/file.zzz

Jeg kan godt finde ud af at lave en HTTPHandler som virker i forhold til en fil endelse, og så lave en handler mapping i IIS.
Men jeg kan jo ikke lave en handler mapping i IIS som hedder */mappings/* (eller kan man ?).

Med venlig hilsen
Avatar billede arnebalsby Nybegynder
03. marts 2009 - 14:21 #1
Jeg er kommet sagen betydeligt nærmere.

Det er nogen ting som er lidt forskelligt fra IIS 6 og IIS 7.

sagen er den at man kan lave en path alla: path="mappings/*.*" til sin IHTTPHandler

Det vejen frem.

Hvis nogen har problemer med tilsvarende er de velkommen til at skrive her i tråden.

Mvh