Avatar billede lordnelson Seniormester
28. februar 2009 - 17:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Link fra en Iframe

Kunne ikke helt lige finde den rigtige kategori
og denne plejer jeg at bruge til Asp
dette er godt nok ikke asp men alligevel:
Hvis jeg i en Iframe har et link, dette link skulle gerne åbne så hovedsiden hvor Iframen ligger på lukker, hvi jeg bare linker så åbnes iden jo i Iframen, Hvis jeg åbner i et nyt vindue mister jeg noget update. så jeg så gerne linket kunne lukke det hele ned og åbne den nye side alene
Avatar billede keysersoze Guru
28. februar 2009 - 17:39 #1
Du kan kun lukke sider (med javascript) der er åbnet med javascript.
Avatar billede maniactor Nybegynder
28. februar 2009 - 18:01 #2
Jeg ved ikke helt om det er det du tænker på, men hvad med at åbne linket med: target="_parent" ?
Avatar billede lordnelson Seniormester
28. februar 2009 - 20:00 #3
Yes der var den
Avatar billede maniactor Nybegynder
28. februar 2009 - 22:03 #4
Det var godt :).