Avatar billede dong2007 Nybegynder
26. februar 2009 - 18:51 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Sidefil spgs?

Hej Jeg har en Acer Extensa bærbar med 2Gb i, men har ikke helt forstand på det der sidefil.

Nogen som ved hvad den skal stå som? (både størrelse som start og som maxium)

Her er et billed af min sidefil pt: [URL=http://img17.imageshack.us/my.php?image=sidefill.jpg][IMG]http://img17.imageshack.us/img17/9315/sidefill.th.jpg[/IMG][/URL]

Mvh Dong
Avatar billede dong2007 Nybegynder
26. februar 2009 - 18:53 #1
Hmm den kan åbenbart ikke vise thumbs.

Såher er linket..

http://img17.imageshack.us/my.php?image=sidefill.jpg

Mvh Dong
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2009 - 19:14 #2
Hvorfor vælger du ikke bare "Systemadministreret størrelse" -> Definer -> OK
Avatar billede nicolaj_jensen Nybegynder
26. februar 2009 - 19:20 #3
sidefilen er et andet ord for RAM.  Det er der du skal ind, hvis du skal have nye RAM i. for at få de RAM ind skal du ind og ændre størrelsen til det antal ram du putter i. men computeren kan også selv gøre det.
Avatar billede dong2007 Nybegynder
26. februar 2009 - 19:25 #4
Okej giver det den bedste ydelse eller?

Har bare læst noget om at man skulle gange ram med 2.5?
Avatar billede vejmand Juniormester
26. februar 2009 - 19:26 #5
nicolaj_jensen >> Har du et link som dokumenterer din påstand?
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2009 - 19:33 #6
Det var sgu godt nok ny viden
Avatar billede nicolaj_jensen Nybegynder
26. februar 2009 - 19:42 #7
jeg ændre lige mit svar: sidefilen En skjult fil på harddisken, som Windows bruger til at opbevare dele af programmer og datafiler, der ikke er plads til i hukommelsen. Den virtuelle hukommelse består af sidefilen og den fysiske hukommelse (RAM). Windows flytter data fra sidefilen til hukommelsen efter behov og flytter data fra hukommelsen til sidefilen for at give plads til nye data. Sidefilen kaldes også en swapfil.

Undskyld for forkert information.

PS du skal gange med 1.5 mener jeg
Avatar billede nicolaj_jensen Nybegynder
26. februar 2009 - 19:43 #8
kilde: hjælp og support ordliste.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. februar 2009 - 19:46 #9
Okay, så er jeg også med. Det andet havde jeg godt nok aldrig hørt om.  :-)
Avatar billede nicolaj_jensen Nybegynder
26. februar 2009 - 19:49 #10
du kan prøve at gå ind i hjælp og support og søg på sidefil
Avatar billede nicolaj_jensen Nybegynder
26. februar 2009 - 19:51 #11
http://www.arlet.dk/index.html?/sidefilen.htm et link hvor det også står
Avatar billede nicolaj_jensen Nybegynder
26. februar 2009 - 19:52 #12
jeg blev også helt forvirret :) men i hjælp og support kan man få hjælp til mange ting vedrørende sin computeren:)
Avatar billede nicolaj_jensen Nybegynder
26. februar 2009 - 19:59 #13
det var mig der misforstod det:) jeg var lige inde og tjekke ;)
Avatar billede dong2007 Nybegynder
26. februar 2009 - 20:01 #14
Jeg prøver bare og sætte den til "Systemadministreret størrelse"

Hvis du vil have point for det "helgec" skal du lave et svar..:)
Avatar billede dong2007 Nybegynder
28. februar 2009 - 19:14 #15
Giver bare "nicolaj_jensen" pointene så...