Avatar billede lasse0000 Novice
26. februar 2009 - 17:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

word og mail

Når jeg vil sende direkte fra word, prøver maskinen at konfigurere outlook, men jeg har den nye windows mail som standard, hvordan kan word, hvordan løser jeg dette, vil gerne beholde det nuværende mail-program.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. februar 2009 - 19:04 #1
Avatar billede lasse0000 Novice
26. februar 2009 - 22:03 #2
Fik vist skrevet noget sludder, det er windows mail der er installeret sammen med Vista. Prøvede at følge guiden, men det passede kun på Xp og Me. Outlook fulgte godt nok med Office programmet, og det er også installeret, men er ikke opsat til noget.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. februar 2009 - 22:26 #3
Nej, det er til Vista.
Det er denne kommentar du skal kigge på: http://www.eksperten.dk/spm/836244#reply_7143482
Avatar billede lasse0000 Novice
27. februar 2009 - 16:12 #4
Jo tak, men det er samme artikel der henvises til i begge spm. Det er nok bare det at jeg ikke har den store erfaring med at navigere rundt i Vista. For hvis bare jeg kunne overføre de givne komandoer som der beskrives gik det jo nok.. Er altså ikke så gald for Vista, men det kommer jo nok
Avatar billede vejmand Juniormester
27. februar 2009 - 17:18 #5
Det har ikke noget med nogen artikel at gøre!!!!
Det er denne kommentar du skal kigge på: http://www.eksperten.dk/spm/836244#reply_7143482

Citat:
Jeg fandt selv ud af det (beklager) - jeg skulle BÅDE angive standardprogrammerne under Windows Vistas dertil egnede funktion OG angive det under programadgang osv...
Avatar billede lasse0000 Novice
28. februar 2009 - 10:35 #7
Så lykkedes det, tak for det, læg venligst et svar:
Avatar billede vejmand Juniormester
28. februar 2009 - 11:45 #8
Velbekomme, svar kommer her.  :-)