Avatar billede strikerdk Novice
26. februar 2009 - 08:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SMTP settings - .NET webaplikation

Hej Eksperter. Jeg har et website som fungere ganske udmærket på det webhotel på surftown. Jeg har så forsøgt at flytte websitet over på et andet webhotel hos surftown, hvilket også går fint.

Jrg får dog den ene fejl jeg har knoklet med i en uges tid. Applikationen kan ikke sende mails ud fra det nye webhotel, selv om jeg er 210 % sikker på, at mine smtp settings er i orden.

Nogen der kan se hvad problemet kan være?

App: .NET 2.0/3.5

En fuld fejlmeddellelse er her:

System.Net.WebException: Unable to connect to the remote server ---> System.Net.Sockets.SocketException: A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond 212.97.132.51:25 at System.Net.Sockets.Socket.DoConnect(EndPoint endPointSnapshot, SocketAddress socketAddress) at System.Net.Sockets.Socket.InternalConnect(EndPoint remoteEP) at System.Net.ServicePoint.ConnectSocketInternal(Boolean connectFailure, Socket s4, Socket s6, Socket& socket, IPAddress& address, ConnectSocketState state, IAsyncResult asyncResult, Int32 timeout, Exception& exception) --- End of inner exception stack trace --- at System.Net.ServicePoint.GetConnection(PooledStream PooledStream, Object owner, Boolean async, IPAddress& address, Socket& abortSocket, Socket& abortSocket6, Int32 timeout) at System.Net.PooledStream.Activate(Object owningObject, Boolean async, Int32 timeout, GeneralAsyncDelegate asyncCallback) at System.Net.PooledStream.Activate(Object owningObject, GeneralAsyncDelegate asyncCallback) at System.Net.ConnectionPool.GetConnection(Object owningObject, GeneralAsyncDelegate asyncCallback, Int32 creationTimeout) at System.Net.Mail.SmtpConnection.GetConnection(String host, Int32 port) at System.Net.Mail.SmtpTransport.GetConnection(String host, Int32 port) at System.Net.Mail.SmtpClient.GetConnection() at System.Net.Mail.SmtpClient.Send(MailMessage message)
Avatar billede arne_v Ekspert
26. februar 2009 - 22:34 #1
Avatar billede strikerdk Novice
20. august 2009 - 11:35 #2
Lukker her