Avatar billede idani Praktikant
25. februar 2009 - 10:44 Der er 1 løsning

Automatisk sende mail til en i dokumentet angivet mail adresse

Hejsa jeg har skrevet / indspillet denne macro i word 2003 eng version.
Tanken med makroen er at når dokumentet er udfyldt, så skal det sendes ved at koble makroen op på en makro knap
Sub Macro1()
'
' Macro1 Macro
' Macro recorded 25-02-2009 by Ida Sine Harboe Nielsen
'
    ActiveWindow.EnvelopeVisible = Not ActiveWindow.EnvelopeVisible
    Selection.MoveRight Unit:=wdCell
    Selection.Copy
    MailSubject = "Missing postings for expats in Denmark"
    EmailSignatura = Ida

End Sub

Men jeg har nogle probler i den forbindelse.

1. Istedet for at den kopierer mailadressen så vil jeg gerne have kunne den selv kan finde mail adressen i mit document (står i en tabel samme sted hvergang)
2. Jeg kan ikke få den til at indsætte den i outlook valgte signatur - documentet skulle gerne kunne bruges af andre end mig.

Jeg har nu ledt en del i vba kommandoerne - men jeg kan ikke få det til at virke. Min outlook køre på en exchange server - og jeg kan ikke umiddelbart se hvor min signatur ligger, jeg kan kun se at den hedder "ida"

Venlig hilsen
Ida
Avatar billede idani Praktikant
02. juli 2010 - 09:47 #1
Lukker