Avatar billede ksl28 Nybegynder
24. februar 2009 - 20:55 Der er 5 kommentarer

Firefox CSS

Goddag "Nørder" xD

Jeg har et lille problem med mit firefox, en af mine venner kiggede på det og sagde at den ikke loader .CSS
Jeg mener nok at det har noget med "designet" på hjemmesiden

Hvis nogen kan svare mig på dette bliver jeg virkelig glad!

Gider i venligst skrive til kristianleth@hotmail.com
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. februar 2009 - 20:56 #1
Må vi få et link til din side?
Avatar billede ksl28 Nybegynder
24. februar 2009 - 21:35 #2
Undskyld hvilket link?
Jeg Glemte at tilføje at den gør det ved alle sider så som facebook - hotamil ja alle men opera / safari / Chrome / IE virker fint
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. februar 2009 - 21:54 #3
Så kræver det sikkert bare en reinstallation.
Avatar billede ksl28 Nybegynder
25. februar 2009 - 09:50 #4
Dette er prøvet, dog uden held... Ved ikke hvad jeg skal gøre nu.
Avatar billede double-g Juniormester
25. februar 2009 - 16:07 #5
Prøv at tjekke indstillingen under

- Vis -> Sidestil -> Basissidestil

Hvis den står som den skal, så vil det nemmeste nok være en ren geninstallation:

http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Ren_geninstallation