Avatar billede n_b_hansen18 Nybegynder
23. februar 2009 - 22:14 Der er 3 kommentarer

Fejlmelding 0x800106ba på Windows Vista

Når jeg starter min pc får jeg fejlmelding 0x800106ba på Windows Defender. Jeg har uden held forsøgt at afinstallere og downloade programmet - har hørt at det ikke kan lade sig gøre i Vista. Når jeg i kontrolpanelet klikker på "Rediger startprogrammer" vises den samme fejlmeddelelse. Har nogen en idé?

Venlig hilsen
N.B.Hansen
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2009 - 22:17 #1
http://support.microsoft.com/kb/930522

prøv at læse her og se om det er noget du kan bruge
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2009 - 22:22 #2
Avatar billede n_b_hansen18 Nybegynder
24. februar 2009 - 07:26 #3
Tak for svarene, men

det lykkedes ikke rigtigt. Jeg fik min Windows Vista i marts 2007, så min version af Windows Defender burde da kunne køre uden problemer.

Venlig hilsen
N.B: Hansen